Otani OH-402 315/80 R22,5 156/150 K M+S

Kód: 2597
Značka: Otani
7 440 Kč 9 002 Kč včetně DPH
Externí sklad (do 5 dnů u Vás)
Můžeme doručit do:
9.4.2024

Nákladní záběrová pneumatika, vhodná na silnice i staveniště.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Nová nákladní pneumatika ekonomické kategorie s nadstandardní odolností a pevností.

  • Určena na zadní (záběrovou) nápravu nákladních automobilů, pro silnice i staveniště.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Značka OTANI pochází z Thajska a je v asijském regionu známá především díky svým radiálním a diagonálním nákladním pneumatikám, které jsou určeny pro různé typy vozidel v různých provozních podmínkách. Své využití najdou v dálkové i regionální přepravě, na městských silnicích i v terénu. Obchodní značku založila společnost Otani Tire Co. Limited již vice než před 30 lety. Dnes podnik ve svých továrnách vyrábí nejen různé typy nákladních pneumatik, ale také duše, ráfky a jiné související produkty. V roce 2008 začala Otani produkovat pneumatiky velikosti 45/65-45, čímž se stala jediným výrobcem největších pneumatik nejen v Thajsku, ale i v celém regionu jihovýchodní Asie. Společnost OTANI využívá pokročilé moderní výrobní technologie a inovativní postupy tak, aby její pneumatiky splňovaly vysoké nároky zákazníků. Dnes firma vyrábí vice jak 1,5 milionu pneumatik ročně.

Zvláštní pozornost firma věnuje řadě pro nákladní automobily, které má záběrové, návěsové, vodicí a univerzální pneumatiky ve všech nejpopulárnějších rozměrech. Kromě toho nedávno začal podnik vyrábět pneumatiky pro auta se zvýšenou průchodností, které se používají vyloženě v terénu a bezcestí. Pneumatiky této kategorie mají zesílený protektor a kostru.

Značka Otani patří na českém trhu k těm mladým, ale za krátkou dobu si získala mezi autodopravci mnoho příznivců. Oceňují především kvalitu a dobré užitné vlastnosti, a to vše za příznivou cenu. Na základě zkušeností z jiných zemí se ukazuje, že zákazníci, kteří se rozhodli značku Otani vyzkoušet, u ní zůstávají i nadále. Jinými slovy marketingová strategie této značky spočívá v testování pneumatik v reálném provozu. Stačí je jen vyzkoušet.

Grafický návrh vytvořil a na Shoptet implementoval Tomáš Hlad & Shoptetak.cz.